Doprava

U dopravy si zákazníci mohou vybrat pro doručení zboží přepravní služby DPD či Českou poštou.

V případě potřeby je také možné zvolit osobní odběr v Ústí nad Labem.
Přepravní služby se vždy řídí aktuálním ceníkem dopravců. 

Odeslání objednávek: 

  • Objednávky zadané do 16 hodin ve všední den (pondělí – čtvrtek) expedujeme v den objednání.
  • Objednávky zadané po 16 hodině expedujeme následující den.
  • Objednávky zadané ve čtvrtek po 16:00, v pátek nebo o víkendu expedujeme v pondělí.

Ceník dopravy: 

Česká pošta - Balík do ruky     129 Kč
Zásilkovna     89 Kč
PPL - externí sklad dodavatele     * Zdarma
Objednávka nad 1.900 Kč     ** Zdarma


* Pouze u dezinfekčních stojanů, které se odesílají z externího skladu dodavatele. Ostatní produkty obsažené v objednávce budou zákazníkovi odeslány dle výběru způsobu dopravy.

** Doprava zdarma je možná pouze při doručení Českou poštou, Zásilkovnou.

Osobní odběr - Ústí nad Labem zdarma


Provozní doba: 

Pondělí

   

08:00 - 11:00

     

13:00 - 17:00

Úterý

   

08:00 - 11:00

     

13:00 - 16:00

Středa

   

08:00 - 11:00

     

13:00 - 17:00

Čtvrtek

   

08:00 - 11:00

     

13:00 - 16:00

Pátek

   

08:00 - 11:00

     

13:00 - 14:00

 

Pokud je u zboží uvedena informace „skladem“ je vyexpedováno během 48 hodin. 

Po převzetí zboží je vždy nutné, aby si kupující pečlivě prohlédl stav zásilky a to ještě v době přítomnosti dopravce, který mu zboží doručil. Doporučujeme zkontrolovat: počet doručených balíků, vzhled balení a jejich případné poškození, porušení pásky opatření firemní logem, zkontrolovat přepravní list. Kupující je oprávněn převzetí zásilky odmítnout, pokud je její doručení nesouhlasí s kupní smlouvou -  zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud kupující poškozenou či neúplnou zásilku přesto převezme, je nutné vše popsat v předávacím protokolu přepravce. 

Informace o neúplné či poškození zásilce je nutné neprodleně oznámit také e-mailem na adresu: info@zijbezpecne.cz , sepsat přepravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem nebo poštou prodávajícímu opět na e-mail: info@zijbezpecne.cz . Dodatečná reklamace neúplného zboží nebo vnějšího poškození zásilky samozřejmě nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.